Serviciul de Taxe și Impozite din cadrul Primăriei municipiului Fetești va funcționa începând de luni, 22 noiembrie, într-un spațiu care permite o mai bună relaționare cu publicul.
Potrivit Primăriei Fetești, măsura mutării locației a fost luată pentru a ușura accesul persoanelor la acest serviciu, indiferent dacă dețin sau nu certificat verde.
„Știm cu toții că în urma unei Hotărâri de Guvern (HG 1013/ 22.10.2021) accesul cetățenilor în incinta Primăriei precum și în sediile structurilor subordonate este permis doar în baza certificatului verde care atestă vaccinarea anti-COVID 19, trecerea prin boală sau testarea recentă”, au precizat reprezentanții instituției.
Noua locație se află lângă Serviciul Public Comunitar de Evidență a Persoanelor Fetești, din strada Călărași, Nr.595 , Bl. CF3, Scara D, parter.
Persoanelor care vor să facă plăți către administrația publică locală li se recomandă totuși să folosească, pe cât posibil, instrumentele de plată online: aplicația Avansis Mobile pentru telefoanele cu Android și IOS, dar și platforma ghiseul.ro.
Be the first to comment