Restricții de trafic în Slobozia în urma lucrărilor “Consolidare pasaj inferior pe DN2A, km 15+470 m – Linia 807 Ciulnița – Slobozia Veche“

FOTO CFR Infrastructură

Continuă lucrările de „Consolidare pasaj inferior pe DN2A, km 15+470 m – Linia 807 Ciulnița – Slobozia Veche“ și  vor fi instituite noi restricții în traficul rutier, în zona afectată de intervenție, din municipiul Slobozia, județul Ialomița.

Potrivit CFR Infrastructură, pe data de 23 septembrie 2023 va fi închisă circulația pe tronsonul de drum cuprins între sensul giratoriu Slobozia Kaufland km. 62+500 m și sensul giratoriu existent la intersecția dintre DN21 și DN2A km. 66+200 m, pentru o perioadă de 24 de ore, începând de sâmbătă, de la ora 07.00, cu respectarea celorlalte condiții stabilite de administratorul drumului public.

Pentru traficul greu (peste 3,5 t) va fi închisă circulația pe tronsonul de drum DN2A cuprins între sensul giratoriu Slobozia Kaufland km. 62+500 m și sensul giratoriu de la intersecția dintre DN21 și DN2A km. 66+200, cu deviere pe ruta ocolitoare strada Gării, strada Cloșca, Șoseaua Nordului, strada Ianache, strada Viilor, Șoseaua Brăilei și retur.

Pentru traficul ușor (sub 3,5 t) va fi închisă circulația pe tronsonul de drum DN2A cuprins între Bd-ul Chimiei și sensul giratoriu Slobozia Kaufland km. 62+500 m, cu deviere pe ruta ocolitoare Bd-ul Chimiei către Bd-ul Matei Basarab.

De asemenea, lucrările impun închiderea traficului feroviar pe relația Slobozia Veche – Ciulnița până la data de 1 octombrie. Pentru continuitatea circulației feroviare, constructorul pune la dispoziția călătorilor mijloace auto pentru transbordare, al căror program de circulație este afișat în gările Slobozia Veche și Ciulnița.

“Consolidarea pasajului inferior de la km 15+470 constă în refacerea drenurilor și a hidroizolației, consolidarea culeei și înlocuirea suprastructurii, cu un tablier metalic, cu cuvă de beton pentru susținerea prismei de piatră spartă, pe o lungime de 200 m, lucrări necesare pentru asigurarea stabilității structurii podului, îmbunătățirea parametrilor de rezistență și creșterea vitezei de circulație a trenurilor la 70 km/h, viteza proiectată a liniei. Prin lucrările de consolidare a acestui obiectiv se va asigura o înălțime, între șosea și grinda podului, de 6.00 m, înălțimea actuală fiind de 4.90 m.

Adresăm scuzele necesare călătorilor și participanților la traficul rutier, pentru modificările survenite în circulația feroviară și auto, însă lucrările de suprastructură la pasajul inferior de pe DN 2A, respectiv pe linia CF Slobozia Veche – Ciulnița, sunt necesare pentru îmbunătățirea condițiilor de circulație și creșterea gradului de siguranță pentru transportul rutier și feroviar” – CFR Infrastructură.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația ILnews, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe ILnews.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*