Consiliul Județean Ialomița dorește, în calitatea sa de autoritate contractantă, să închirieze un imobil cu destinația „Sediul Administrativ Consiliul Județean Ialomița”.
Potrivit anunțului de închiriere făcut vineri, 31 martie, imobilul trebuie să aibă următoarele caracteristici:
- Imobilul să fie situat în intravilanul municipiului Slobozia;
- Imobilul să fie amplasat în raza a 2 km în jurul centrului civic al Municipiului Slobozia;
- Să aibă acces facil, auto (spațiile trebuie să dea posibilitatea de acces pentru persoanele cu handicap locomotor);
- Suprafața construită desfășurată min.5.000 mp;
- Suprafața utilă min. 4.000 mp;
- Anul edificării construcției min.1990;
- Suprafața construită care să permită desfășurarea unor activități distincte:
- de relații cu publicul;
- activități interne de birou;
- de conducere a Consiliului Județean Ialomița;
- posibilitate amenajare arhivă;
- Centrala termica proprie pe gaze/electric sau încălzire centrală;
- Să fie racordat la rețelele de energie electrică, apă, canalizare, gaze naturale, telefonie, internet;
- Utilitățile (energie electrică, energie termică/gaze și apă-canal) să fie contorizate;
- Tâmplărie cu rupere termică și geam termopan;
- Suprafața utilă necesară pentru birouri, spații pentru activități cu publicul, arhiva curentă și alte facilități să fie cuprinsă între 65 % și 75 % din suprafața desfășurată;
- Grupuri sanitare placate cu gresie și faianță;
- Spațiul să fie pardosit cu parchet, mochetă de trafic intens sau gresie;
- Pereții să fie finisați cu vopsea lavabilă;
- Holurile să asigure o bună deplasare a personalului în clădire;
- Să existe posibilitatea parcării pentru minim 10-15 autoturisme;
- Imobilul să prezinte siguranța în exploatare;
- Imobilul să fie finalizat, să nu prezinte degradări structurale, să fie finisat la exterior și interior.
NOTĂ – În situația în care în spațiile respective se desfășoară lucrări de reabilitare și recompartimentare a clădirii, ofertantul poate da o declarație pe proprie răspundere că aceste lucrări se vor finaliza cel târziu la data 01.11.2023, astfel încât instituția Consiliul Județean să se poată muta în aceste spații începând cu data respectivă.
Durata închirierii – Închirierea imobilului se va realiza pentru o perioadă de 3 ani, cu posibilitatea de prelungire.
Prețul închirierii – Plafonul maxim al chiriei este de 12 euro/mp/luna.
Criteriul de atribuire care va fi utilizat este „prețul cel mai scăzut lei/mp suprafață utilă”, rezultat în urma procesului de negociere directă de comisia de evaluare cu ofertanții care au depus oferte admisibile.
Caietul de sarcini și Regulamentul – cadru privind închirierea de bunuri imobile de către județul Ialomița se pot procura începând cu data publicării anunțului publicitar, de la sediul Consiliului Județean Ialomița sau descărcate de pe site-ul www.cjialomita.ro.
Termenul limită de depunere a ofertelor este data de 10 aprilie 2023, ora 16:00 la registratura Consiliului Județean Ialomița.
Data primirii solicitării de clarificări – 05 aprilie 2023.
Deschiderea și evaluarea ofertelor va avea loc în data de 11 aprilie 2023, ora 11.00 la sediul Consiliului Județean Ialomița.
Valabilitatea ofertelor 90 zile de la data depunerii.
Limba de redactare a ofertei – Română.
Comunicarea rezultatului – în termen de trei zile lucrătoare de la stabilirea ofertei câștigătoare.
Încheierea contractului de închiriere – în termen de 10 zile lucrătoare de la data la care Consiliul Județean Ialomița a informat ofertantul despre acceptarea ofertei sale.
Informații suplimentare la numărul de telefon: 0243/230201 int. 207, Direcția Achiziții și Patrimoniu, sau email.dap@cicnet.ro, persoană de contact: Director Executiv Gheorghe Proca.
Be the first to comment