1.Informații generale privind concedentul : Județul Ialomița, cod fiscal 4231776, cu sediul în municipiul Slobozia, Piața Revoluției, nr.1, județul Ialomița, tel. 0243230200, fax 0243230250, e-mail : cji@cicnet.ro
2.Informații generale privind obiectul concesiunii : obiectul concesiunii îl reprezintă încheierea unui contract de concesiune a unor bunuri aparținând domeniului public al județului Ialomița, aflate în intravilanul și extravilanul comunei Alexeni, pentru realizarea obiectivului de investiții „Proiect de amenajare și funcționalizare a aeroportului Alexeni, județul Ialomița” , având următoarele elemente de identificare:
teren cu categoria de folosință curți-construcții, identificat cu numărul cadastral și numărul de carte funciară: 247 – CF 20213 cu suprafața de 18.691 mp, situat în extravilan; teren cu categoria de folosință arabil, curți-construcții și neproductiv, identificat cu numărul cadastral și carte funciară, 251 – CF 20214 cu suprafața de 3.261.256 mp situat în extravilan ;
teren cu categoria de folosință curți construcții, identificat cu numărul cadastral și număr de carte funciară 250 – 20212 cu suprafața de 154.925 m, situat în intravilan, str. Unității, nr. 41 ;
Bunurile se concesionează conform O.U.G. nr. 57/2019 și Hotărârii Consiliului Județean Ialomița nr. 258 din 27.10.2023.
3.Informații privind documentația de atribuire: conform caietului de sarcini.
Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: Pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire intrând pe site-ul județului Ialomița www.cjialomița.ro, secțiunea anunțuri/licitații, descărcând un exemplar, sau în urma unei cereri adresate Direcției Achiziții și Patrimoniu, contra cost.
Denumirea și adresa serviciului/compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire :Direcția Achiziții și Patrimoniu, situat la etajul 3, camera 46, în sediul Județului Ialomița ;
Costul și condițiile de plată pentru obținerea documentației de atribuire : Contravaloarea documentației de atribuire este de 500,00 lei, și se pot achita la casieria concedentului ;
Data limită pentru solicitarea clarificărilor: 08.12. 2023, ora 14.00
4. Informații privind ofertele: Ofertele vor fi formulate conform documentației de atribuire.
Data limită de depunere a ofertelor: 18.12.2023, ora 16.00
Adresa la care trebuie depuse ofertele: Ofertele vor fi depuse la sediul județului Ialomița, Piața Revoluției, nr.1, la registratură.
Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă : Oferta va fi depusă în două exemplare conform documentației de atribuire.
5. Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 19.12.2023, ora 11,00 la sediul județului Ialomița, parter, în sala de ședințe.
6. Instanța competentă în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței : Tribunalul Ialomița, , b-dul Cosminului, nr.12, cod poștal 920030, municipiul Slobozia, județul Ialomița, tel.0243/236952, fax 0243/232266, e-mail : tr-ialomița-pgref@just.ro.
7. Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate, în vederea publicării: 02.11.2023.
Be the first to comment